atletika, plavání, flétna a squash ....

08.10.2015 10:39

Ahoj Honzo,

reaguji na Tvůj mail a musím říct, že ti úplně rozumím!

Co se týče konkrétně mých dětí ...Pro ně je squash  pouze odpolední "kroužek", na který více-méně musí, protože je rodiče přihlásili, aby něco dělali. Nějaké vyšší ambice? O těch si můžu nechat asi jen zdát.

Ony ty děti mají v pondělí atletiku, v úterý plavání, ve středu squash, ve čtvrtek výtvarku a v pátek flétnu...

Zájem o turnaje, soutěžení, poznání něčeho nového, nějakých možností...absolutní nezájem! Je to strašný!!! Do toho kluci, které trénuji se dostali do puberty a nějak je udržet je dost těžké. Dva mi už skončili úplně. Pravda je, že mám pár nových malých dětí. Když rodičům od těchto malých o turnaji řeknu, odpoví mi, že jsou ještě malé a že to nemá cenu. Ani ti rodiče se nechtějí nijak podílet.

O všem jim říkám, vše mají na nástěnce...ale jak v nich vzbudit zájem? To nevím..

Takhle asi za mě. Je to škoda. Rozhodně pokračovat chci, ale jen proto, že mě to baví. 

Nějaké jiné podpory se "nižší squash" těžko dočká. 

Přeji hezký den,

ahoj Majda Leho

:-)

 

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode