JST je stále tady

07.09.2015 15:33

JUNIOR SQUASH TALENT 2015/2016

 

Již jednou jsme Vám předložili informaci o existenci dvou podobných juniorských squashových projektů v Praze s obavu jak to vlastně bude s JST dál.

V lednu letošního roku jsem proto na VV ČASQ vznesl podnět na vyřešení této nekoncepční existence dvou podobných soutěží pro začínající juniory. První reakce zaznamenaná v zápise z VV bylo vyjádření zájmu na podporu těchto akcí a VV pověřil Jana Rolla, Jana Mutinu a Radima Švece jednáním v této záležitosti.

Tak nám už začala nová sezóna a já jsem nezaznamenal žádný kontakt ze strany svazu resp. nezaznamenal jsem nějaké stanovisko představitelů squashového svazu k tomuto podnětu. Je samozřejmě možné, že nějaký výstup ze svazu je, a já jsem ho v tom množství změn se zahájením nové squashové sezóny přehlédl. Jsem skoro na 100% přesvědčen, že nikoliv. Zaregistroval jsem pouze změny v nových STP, které se týkají i juniorských kategorií.  Vznikla nová kategorie turnajů „D“ bez omezení umístění hráče na příslušném NŽ ???

Na telefonický dotaz na svaz jsem dostal vysvětlení, že turnaj „D“ je bez omezení směrem k pořadateli turnaje nikoliv k umístění hráče na žebříčku. Já tomu tedy z tabulky rozumím úplně jinak!!!  Pořadatel si prý může právě na základě „bez omezení“ v propozicích turnaje nastavit jakékoliv pravidlo na přihlašování do turnaje. No nevím.

 

Co tedy skutečně udělala asociace pro vyjasnění existence dvou podobných turnajů?

Podle mého názoru - NIC.

 

Již několikrát v minulosti jsme sobě i Vám položili otázku „Co bude s projektem Junior Squash Talent ?“ Asi všichni jsme předpokládali, že svaz se zachová v souladu se zveřejněným materiálem „Vize programu rozvoje ČASQ“ autorů Radima Švece, Michala Voplakala, Jana Rolla, Jana Kubíčka, Petra Steinera a Tomáše Cvikla. Jedním z bodů této vize je aktivní a prvořadý přístup asociace k navýšení členské základny formou užší spolupráce s již existujícími squashovými projekty mimo ČASQ a jejich začlení pod hlavičku ČASQ.

A proto si dovolíme tímto pozvat všechny rodiče začínajících mladých squashistů i přes všechno výše uvedené na první turnaj JST do nového SportCentra JEREMI dne 26.9.2015.

Junior Squash Talent              Je Stále Tady

Závěrem nám dovolte ještě poděkovat všem rodičům a trenérům, kterým nebylo zatěžko účastnit se se svými dětmi turnajů JST. Děkujeme všem, kteří nás podpořili v naší práci a kteří také podpořili projekt JST. Děkujeme všem hráčům a hráčkám za předvedené výkony, nasazení i chuť se stále zlepšovat. Děkujeme všem provozovatelům a majitelům center za jejich podporu při turnajích JST. Děkujeme celému týmu JST za více či méně aktivní činnost v projektu JST.

Junior  Squash  Talent   nezmizí ze squashového světa   Je   Stále  Tady

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode